onsdag den 25. juni 2014

Skal - Skal ikke?!

Er blevet spurgt af flere, om jeg skal have stilletterne med på rygsækrejse igen i år, og ja, det var umiddelbart min første indskydelse!

Men efter utallige besøg på sygehuset, MR scanning af foden og konstatering af et brud på knogle og brusk i fodleddet, samt for løse ledbånd i anklen, bør jeg nok lade dem blive hjemme.
Lægerne har har langt om længe fundet ud af, at det ikke bare er slaget der gjorde ondt, efter min ulykke for 3 år siden - men derimod endnu en skade, som ikke blev opdaget på sygehuset i første omgang, men først nu, her 3 år senere.
Min operation er sat til september måned, hvor jeg efterfølgende skal gå med en "sok", så jeg tænker alligevel en ekstra gang over, om det ikke alligevel er nødvendigt at få luftet stilletterne mens jeg stadig kan...?

Min søde mor har dog foræret mig et par sundheds sandaler, noget jeg aldrig før har haft på føderne, yrk!
Men efter et par uger med begge ben plantet solidt på jorden, må jeg dog indrømme, at noget sådan fodtøj faktisk godt kan være fantastisk og se nogenlunde ud.
- Tak søde mor!
Man er dog ikke en langbenet babe, men hver ting til sin tid ;)

Kan jo heldigvis både gå i fodformet og stilletter - dog ikke samtidigt!

Men rygsækken er pakket og stilletterne ligger klar ved dagens rejsetøj.

Ungerne og jeg er så klar!

God sommer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar