lørdag den 16. december 2017

A Sunny friday

Vågnede tidligt her til morgen og nød solen ude på terrassen fra morgenstunden.
Det var en skøn morgen, det blæste en lille smule men solen strålede smukt fra en skyfri himmel.
Jeg trak i løbetøjet og løb en tur nede langs vandkanten.
En dejlig start på dagen var i fuld gang. Idag var jeg så heldig at have en løbemakker med, han valgte dog at korte turen en lille smule af, men så løb jeg videre alene og fik lidt ekstra kilometer i benene. Da jeg kom retur på hotellet gik vi op og fik morgenmad i buffeten. Jeg havde fundet ud af at de havde havregryn så jeg nappede et par skefulde havregryn og gik op til kokken og bad ham blande et æg i og stege det som en omelet på grillpanden, det var jo helt fantastisk. Der er ikke noget som en sund og nærende morgenmad, æg, havregryn og så en omgang bønner i tomat dertil. Fantastisk.
Efter morgenmaden gik vi ned på stranden og lagde os på et par liggestole og nød solens varme stråler indtil der klokken 11 skulle spilles Beach volley.
Jeg var så klar og veloplagt til en omgang Beach volley tiltrods for at det stort set kun var russere som deltog i dette. Heldigvis kom jeg på vinderholdet. Men super dejligt at få rørt sig lidt efter en halv times ro på liggestolene.
Da vi var færdige med volleyball matchen gik vi op på hotellet for at få reserveret pladser på nogle af de restauranter, hvor det kræver booking at spise om aftenen. The grill og den japanske restaurant blev udvalgt til søndag og tirsdag, og i aften blev planlagt at vælge den mongolske restaurant. efter at rervationerne Var lavet gik vi ned til poolen og satte os ud i baren og lod os servicere med drinks i den bagende sol. Ved to tiden gik vi op for at spise lækker frokost som bestod af grillede shish kebab bøffer som smagte fantastisk. Efter frokosten røg vi i poolbaren igen og spillede 10.000 og det var nok ikke den bedste satsning, for Rene og jeg havde booket tennis og hvordan ville det ikke gå med et par gode sjusser indenbords. Synes jeg kunne huske, at jeg godt kunne spille tennis, men måske der var en grund til, at jeg stoppede med tennis i 7. Klasse. Men jeg var så heldig at kunne give rene en stor sejr, og træning med udslåning af masser af bolde. Jeg tabte stort i tennis hvis vi havde spillet en ordinær kamp. Efter tennis gik vi på værelset og nød altanen med en gin tonic og godt selskab. 
Efter afslapning og massage på værelset gik vi ned for at finde et lækkert sted at spise. Vi gik efter den mongolske restaurant men endte på en kinesisk, fordi vi valgte at gå indenfor ovre ved den mongolske restaurant. Men valgte man restauranten, som lå indendørs henne ved den mongolske barbecue, så var det ikke den mongolsk barbecue, men derimod en kinesisk restaurant. 
Vi startede ud med wan tan og forårsruller, derefter fik vi en stærk suppe med kylling, til hovedret valgte jeh noget kylling med wan tan noodles og rene fik noget oksekød med fried Rice. Til dessert fik vi indbagt is.
Det smagte super dejligt og vi havde intet at klage over, selvom vores udgangspunkt havde været den mongolske restaurant.
Efter aftensmaden gik vi op på diskoteket for, at se kåringen af miss Titanic. Sikke en oplevelse. Vinderen blev fundet ved, at det mandlige publikum skulle afgive deres beklædnings genstande til pointtælling, og mændenes boxershorts talte flest point.
Vi fik et par gin tonic og var et smut på dansegulvet.
Da vi gik hjem mente rene åbenbart, at jeg havde fortjent en tur i poolen, så der endte jeg så i fuld påklædning..

En aktiv og “våd” dag var omme og vi var klar til at gå direkte i kassen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar